StoritevUrejanje in vodenje družabnih omrežij
Nimate časa ali znanja za uspešno in redno vodenje vaših družabnih omrežij? Dovolite nam, da mi prevzamemo nadzor nad vašimi družabnimi omrežji, jih redno in skrbno posodabljamo ter vas tedensko obveščamo o pomembnih dogodkih na vaših profilih? Potem nas kontaktirajte, in si prihranite dnevne preglavice z družabnimi omrežji in njihovo analizo.
 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											Kdaj je najbolje objavljati, kako razbrati, kdaj je najbolje objavljati, kako pridobite več sledilce?
 
														Želja vsakega lastnika spletne strani je, da je njegova spletna stran predstavljena čim višje v rezultatih iskalnika.
 
														Ste se kdaj vprašali, kako spletni iskalniki pridobijo informacije o posamezni spletni strani?
 
															Družabna omrežja omogočajo podjetjem predstavitev svoje dejavnosti in izdelkov široki populaciji oseb, ki jo s spletno stranjo drugače ne bi. Dodatno družabna omrežja pripomorejo k boljšemu rangiranju spletne strani, obenem pa povečajo verodostojnost in zaupanje uporabnikov v podjetje.
Urejanje družabnih omrežij zajema od osnovne izdelave želenega družabnega omrežja do izdelave načrta za celotno dolgoročno vodenje omrežja. Ureja se informacije o podjetju, grafično oblikuje potrebne slike in logotipe in kasneje, po želji, skrbi za redno posodabljanje in objavljanje na teh družabnih omrežjih.
Uporaba družabnih omrežij mora biti redna, držati se je potrebno ustaljenega vzorca za objavljanje novosti. Če običajno objavljate enkrat dnevno, to tudi tako nadaljujte. Vsekakor pa je klasična praksa objavljanje enkrat do dvakrat dnevno tekom delavnika.
Izbira primernih družabnih omrežij je odvisna od same dejavnosti s katero se podjetje ukvarja, kljub temu pa so nekatera kot so Facebook, Twitter in Google+ klasična družabna omrežja, s katerimi se ne morete zmotiti.
Glavna prednost družabnih omrežij je nabor uporabnikov družabnega omrežja. Ker so ti uporabniki med seboj zelo različni, vsak s svojimi individualnimi zanimanji in potrebami, lahko tako lažje dostopate do tistih, ki se zanimajo za vaše dejavnosti in ponudbo.
 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							