StoritevFacebook oglaševanje
Oglaševanje na Facebooku predstavlja veliko prednost pred ostalimi načini oglaševanja, saj imamo na ta način direktni kontakt z osebami in kupci, ki jih vaš izdelek zanima. Tako lahko stopite z njimi v kontakt, razvijete osebni odnos, prilagajate ponudbo željam strank in še mnogo mnogo več! In vse to po izredno ugodni ceni. Obenem pa sami izbirate segment kupcev, ki se mu želite posvetiti.
Zaradi enostavnosti uporabe in hitre analize rezultatov posameznih oglaševalskih kampanij je to izredno priljubljena metoda, ki zagotavlja dolgoročne rezultate, saj so ljudje, ki so se v procesu kampanije odločili za všečkanje vaše strani, vključeni dokler se oni sami ne odločijo odjaviti (kar pa je pogosto nikoli).
Facebook kampanija je zbirka oglaševalskih procesov, ki so združeni v neko rdečo nit, pogosto za predstavitev ene linije izdelkov ali dejavnosti. Ker ima kampanija rdečo nit je pomembno, da so si promocije med seboj podobne in imajo enako tematiko in podoben način pisanja.
S Facebook kampanijami imate direkten vpogled v odzive vaše ciljne publike, torej ali jim predstavljeni izdelki ali dejavnosti odgovarjajo, kaj si oni želijo drugače, njihove bodoče želje, ideje in še mnogo več. Prav tako dobite vpogled v aktivnost teh uporabnikov na vaši Facebook strani, čas v katerem so ti uporabniki najbolj aktivni, kateri oglasi so poželi največ odziva oziroma zanimanja ter še mnogo več drugih pomembnih informacij, ki jih lahko kasneje uporabite v prid vašega podjetja.
Ker je danes na Facebooku vedno več uporabnikov z izredno pestrim naborom zanimanj lahko na ta način dostopate do vseh ali specifičnih segmentov kupcev, ki so po vašem mnenju najbolj primerni kandidati, ki bi se odločili za vašo storitev ali izdelek. Vi prilagajate kdo vidi vaše oglase, vi se odločate o starostni skupini in vi se odločite iz kje se ti uporabniki nahajajo!
Kot smo že omenili, Facebook je izredno bogato družabno omrežje z najrazličnejšimi uporabniki in zanimanji. Med vsemi temi uporabniki se bodo vsekakor našle osebe, ki se bodo zanimale za vaše podjetje ali dejavnost, samo potrebno jih je najti in se jim je predstaviti.
Možnosti je več. Ena izmed glavnih možnosti za uspešne Facebook kampanije, ki so zanimive za uporabnike, so nagradne igre. Slednje morajo biti dobro zastavljene in izpostavljene. Za več informacij, svetovanje in dodatne ideje pa smo vam vedno na voljo!