StoritevSpletno oglaševanje

Oglašujte svoje podjetje na spletu, pridobite si več strank in postanite vodilni na svojem področju!

Spletno oglaševanje zajema različna področja, vsako s specifičnim namenom in odzivom. Katero je tisto, ki ga vi najbolj potrebujete?

Izdelava spletnih vizitk

Predstavite svoje podjetje na različnih spletnih portalih kjer se oglašujejo tudi druga podjetja.


Beri dalje
Množični E-maili

Pošljite svojo ponudbo preko 1.000.000 različnim elektronskim naslovom, obenem pa vidite rezultate!


Beri dalje
Google oglaševanje

Oglašujte svoje storitve preko googlovih oglasov in poskrbite da so oglasi vedno na vrhu.


Beri dalje
Facebook oglaševanje

Facebook omogoča oglaševanje vaše ponudbe le tistim, ki se res zanimajo za storitve, ki jih nudite.


Beri dalje
Izdelava družabnih omrežij

Še nimate družabnih omrežij za svoje podjetje? Mi vam ustvarimo in uredimo vsa, ki jih potrebujete!


Beri dalje
Vodenje družabnih omrežij

Ne najdete časa, da uspešno skrbite za svoja družabna omrežja? Mi skrbimo zanje namesto vas.


Beri dalje
Facebook oglaševanje
Google oglaševanje
Email kampanije
Družabna omrežja
Spletne kampanije
Spletna promocija

Pogosta vprašanja

Kaj je spletno oglaševanje?

Spletno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki se pojavlja na spletnih straneh. Postalo je pomembna komponenta elektronskega poslovanja. Spletno oglaševanje lahko vključuje upravljanje z informacijami, stike z ljudmi, podporni servis in prodajo. Upravljanje z informacijami in spletno poslovanje postaja vedno bolj popularno, kot tudi narašča dostop do interneta širom po svetu. Dobra tretina kupcev, ki ima dostop do interneta v svojih domovih uporablja internet za nakup.

Kaj zajema spletno oglaševanje?

Spletno oglaševanje zajema široko področje oglaševanja na različnih družabnih omrežjih, množičnih email kampanijah, pisanjem blog objav, omenjanjem na drugih spletnihs traneh in še mnogo več!

Kaj so prednosti spletnega oglaševanja?

Prednosti spletnega oglaševanja so v tem, da hitro razširite ime svojega podjetja med najrazličnejši spekter ljudi, kar vam kasneje pripomorek segmentaciji vaših strank. To pa pomeni, da se lahko nadaljno osredotočite na specifične tarčne skupine in ne izgubljate sredstev na oglaševalskih kampanijah, ki ne vračajo zadostnih sredstev.